logo logo
Model studio videochat Bucuresti Studio videochat Bucuresti - videochat Bucuresti

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE

DESCRIERE COMPANIE : LABORATOR FILMARI DIGITALE / POST PRODUCTIE SI DISTRIBUTIE DIGITALA
DENUMIRE POST : CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE
PROFIL :
 Respectuos;
 Comunicativ;
 Disciplinat;
 Organizat;
 Orientat catre rezultate;
 Atent la detalii;
 Atitudine pozitiva, constructiva;
 Abilitati de membru de echipa, capabil sa lucreze eficient in echipa;
 Abilitate de a lucra sub presiune;
 Abilitati de lucru multitask;
 Dornic sa evolueze;
 Atitudine de implicare;
 Rapiditate si indemanare in efectuarea sarcinilor;
 Capacitate de asimilare a noilor informatii;
 Bun management al timpului;

SARCINI SI RESPONSABILITATI :
 Intocmirea ofertelor de pret in baza drafturilor existente si centralizarea acestora;
 Intocmirea proformelor pentru plata in baza drafturilor existente si centralizarea acestora;
 Intocmirea contractelor de sponsorizare, servicii, vanzare-cumparare coproductie in baza drafturilor existente, urmarirea semnarii acestora, predarea lor catre contabilitate si centralizarea acestora;
 Intocmirea situatiilor diverselor proiect (cost control);
 Emiterea facturilor de avans, servicii si marfa, a chitantelor in cazul platilor in numrar; transmiterea lor catre client si departamentul de contabilitate;
 Intocmirea raportului lunar de vanzari si transmiterea acestuia catre conducerea societatii;
 Inregistrarea comenzilor de productie;
 Intocmirea evidentei fiselor de productie;
 Actualizarea periodica a portofoliului companiei pe categorii de servicii;
 Planificarea, organizarea si urmarirea transporturilor internationale (import si exporturi) cu intocmirea documentatiei specifice (emitere document transport/AWB, proforma, factura comerciala pentru import/export etc);
 Actualizarea constanta a bazei de date de clienti si furnizori;
 Mentinerea relatiei cu furnizorii companiei cu privire la solicitari de oferte de pret, achizitii etc.
 Mentinerea legaturii cu agentul vamal si consultantul fiscal;
 Interactionarea cu clientii intr-o maniera profesionala si politicoasa;
 Oferirea de feedback continuu superiorilor privind orice situatie aparuta, in vederea luarii de masuri pentru satisfactia deplina a clientilor;
 Preluarea apelurilor telefonice ale clientilor/furnizorilor, identificarea cerintelor acestora si solutionarea acestora (sau redirectionarea catre departamentul/persoana vizata);
 Mentine legatura cu managerul, coordonatorul de productie si contabilul companiei pentru rezolvarea situatiilor de lucru curente.

CERINTE SPECIFICE:
 Cunoscator limba engleza (scris si vorbit) – nivel mediu spre avansat;
 Constituie avantaj cunostiintele de contabilitate primara si experienta de lucru in programul SAGA;
 Cunostiinte operare echipamente de birotica (PC, copiator, scanner, fax);
 Experienta operare Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint);
 Disponibilitate si implicare in activitatea desfasurata (in cazuri exceptionale, raspunde la telefonul si mailul de serviciu in weekend si libere legale)
 Constituie avatanj experienta in lucru de laborator din industria cinematografica;
 Experienta intr-o pozitie similara este un avantaj;
COMPANIA OFERA:
 Mediu de lucru placut;
 Salariu atractiv;
 Telefon de serviciu;
 Oportunitati de promovare

 

Cei interesati sunt rugati sa trimita CV la office (arond) expertocredite.ro

 

bottom